sobota, 23 lutego 2019

Kim jestem

Witajcie,
kilka słów o mnie.

Od 29 lat jestem mężatką, mamą i od prawie trzech lat szczęśliwą młodą babcią trojga wnucząt, i czwartego w drodze. 
Do emerytury zostało mi jeszcze wiele, wiele lat :))


Kilkanaście lat temu zaczęła się moja droga z szydełkowaniem. Na początku powstawały 
serwetki, a w następnej kolejności swetry, spódnice, itp.
Kilka lat temu zaczęłam przygodę z decoupage, a od jakiegoś czasu także zainspirował mnie 
scrapbooking.
Za namową kilku bliskich mi osób powstaje ten właśnie blog.
Jestem samoukiem - prace, które będą tu wystawiane powstawały metodą prób i błędów, 
jedne lepsze inne mniej doskonałe.

Zapraszam serdecznie do zaglądania na mojego bloga.
Pozdrawiam cieplutko:))

                           Babcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane

Jesienny wianek